Ik hou heel erg van pulled pork... Maar ik ben echt een tisserd qua vet enzo aan mijn eten. Dus als ik een stuk vlees haal en in de oven doe, gooi ik onderhand de helft weg omdat het in mijn ogen 'geen mooi vlees' is. Kan dat niet praktischer? Is er geen magerder stuk vlees waar je pulled pork mee kan maken... Iemand tips? @Adje ?????
Ik hou ook absoluut niet van vette stukken in mijn eten. Die structuur vind ik echt niet tof. Dus ik maak pulled pork altijd met hamlappen. Dat is eigenlijk heel mager. En daar hoef ik maar heel weinig van weg te snijden. Edit: ik gooi het ook niet in de oven, maar in de slowcooker.
Vandaag lekker simpel: gebakken aardappels met uitgebakken spek en ui, rundervinken en geroosterde rode bieten. Weekendtoetje: Pavlova met mascarponeroom, passievruchten curd en verse mango en aardbeien
Soep getrokken van een ossenstaart en daar tomatensoep mee gemaakt. Stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter erbij.
Hoe maakt ze die appelbollen? Klinkt heerlijk! Ik zoek iets nieuws om te bakken om mee te nemen naar kantoor.
Zelfgemaakte saffraantagliatelle met specerijenboter en pijnboompitten en daarbij nog gegrilde groentes
Wij hebben de hele week menu uit de vriezer. Zat echt zoveel in, niet normaal. Gister: hutspot met catelaanse worstjes. Vandaag nasi goreng met zelfgemaakte saté en een rauwkostsalade.
Gisteren hebben wij sushi gegeten En vandaag mocht dochter kiezen en wordt het "Pytt i Panna", een Zweeds gerecht met oa gebakken aardappels, bietjes en gepocheerd ei. Dat hebben we vorig jaar in Zweden gegeten en vond ze erg lekker.