Man gaat met 3 kinderen naar zijn ouders. Ze gaan hoogst waarschijnlijk pizza bestellen. Middelste dochter blijft thuis ivm veel huiswerk/proefwerken en zij wil kapsalon bestellen. En ik ga een heerlijke lading sushi en sashimi bestellen
Chili con carne a la Jamie oliver. Met voor 1 iemand aardappelpuree , 1 iemand met rijst en 2 met stokbrood. Verder erbij guacamole , crème fraiche en voor zoon appelmoes.
Hele kip uit de slowcooker. Rooseval aardappeltjes met parmezaan en knoflook uit de oven en een salade.
Pasta met saus (gehakt, tomaten, mascarpone, groente) Na appelcrumble met kaneelkwark en mini stroopwafels
Gevulde pasta met eekhoorntjesbrood, beetje gorgonzola en rucola. De verse pasta en pastasaus was in de aanbieding bij AH vorige week
Ik ga de Bic Mac wraps eens proberen. Dat komt hier zo vaak voorbij dat het wel lekker moet zijn. En daarbij nog een geroosterde paprika salade.
Heb ik ook ooit geprobeerd. Vond het wel lekker, maar niet dusdanig dat ik het ooit weer op m’n lijstje heb gezet
Hier precies zo. Zag het zo vaak voorbij komen en toen we het aten dachten we:’ Mwah, wel ok’. wij eten vanavond gekookte aardappels, rode bieten en een kip hamburger.