Rendang met rijst, sperziebonen en zoetzure komkommer. Rendang gisteren al gemaakt, dus lekker luie zondag.
Gisteren hadden we zelfgemaakte bami met toebehoren. Vanochtend heb ik al runderlappen opgezet met ui, knoflook, paprika, tomatenpuree, ontbijtkoek, laurier en rode wijn. Daarbij aardappelpuree en sperziebonen.
Goed gevulde tomaten-groentesoep en Italiaanse bollen met carpaccio en garnering. @Adje hoe gaat het met je zoon?
Een stuk beter! Lief dat je het vraagt. Vannacht en vanmorgen nog wel overgegeven, dus ik vermoed dat het toch een lichte hersenschudding is. Maar nu heeft hij inmiddels gegeten en is vrolijk.
Ik heb nog wat geschoven in mijn weekmenu en voor een makkelijker recept gekozen (sticky komt komende week dan wel). We eten zwarte peper kip uit de slowcooker, met paprika, bosui en udon noodles. Weekendtoetje: stroopwafelparfait met gezouten appelkaramel. Moest eigenlijk ook mini tarte tatins bij, maar dat laat ik even zitten. Heb vannacht weinig geslapen dus ben al blij dat de parfait gelukt is en in de vriezer zit
We eten gebakken boterhammen : boterhammen met rucola, paprika, knoflook, salami, Franse kaas en tomaat en dan in de pan gebakken.