Kip krokant wraps met gebakken paprika en ui, komkommer, tomaat, ijsbergsla, guacamole, honing-mosterd-dille sausje en ik heb nog een beetje zelfgemaakte chili jam
Varkenshaas in rode wijnsaus, met peultjes, haricot verts en "reibekuchen". En als toetje stoofperen crumble met zelfgemaakt vanilleroomijs.
Doet me denken aan een gerecht van m’n moeder uit Polen. Koolbladeren gevuld met gekruid gehakt en rijst in een tomaten-roomsaus. Wij eten vandaag taco’s.
Dit wist ik niet!! eet het nooit maar toch OT: hier vandaag makkelijk op verzoek van mijn dochter. Aardappel kroketjes, broccoli en een vega burger.
Heb je voor mij het recept hiervan? Mijn moeder maakte altijd aardappelkoeken (is volgens mij hetzelfde) helaas toen zij overleed hebben wij nergens meer het recept kunnen vinden..
Man en dochter eten vandaag bloemkool kerrie gehaktschotel. Ik eet vandaag risotto (ik ga echt over m'n nek van bloemkool)
Ik weet nog niet of het lekker is, want ik weet niet meer welk recept ik de laatste keer had gebruikt , maar voor vandaag had ik deze op de planning: https://www.chefkoch.de/rezepte/230461094561030/Grossmutters-Reibekuchen.html
Hier vanavond aardappels, met gewokte spruitjes met spekjes ui en paprika. En een flinke lap stoofvlees uit de slowcooker
Wij eten vanavond Man, uiensoep Ik, kippensoep Kinderen macaroni Zit in quarantaine want ben verkouden. Mijn oma heeft vanmorgen de soepen gemaakt en aan de deur gehangen en voor de kinderen heb ik eten uit de vriezer gehaald. Vandaag dus niet koken maar opwarmen.
Zoon aardappels , doperwten , speklapje Man en dochter: lasagne Ik : ws een bouillon met crackers, heb buikgriep