Niet echt een recept maar ik maak bouillon (kook gewoon kippenpoten, hele kip kan ook, laurierblaadjes, zout, halve ui incl schil, kardemom en evt nog andere smaakmakers), evt groenten naar wens erbij. Kip eruit, in stukjes plukken en terug in de bouillon. Pasta erdoor, peterselie en koken tot het gaar is. Room toevoegen en binden als dat nodig is (ivm de pasta waarschijnlijk niet nodig).
Man en dochter eten bami met sate en kroepoek bij opa en oma.. Ik eet op m'n werk, heb een restje paella (recept van Miljischka) uit de vriezer gehaald. Miss haal ik er nog iets bij want het is maar echt een kleine portie..
Agv op verzoek van de kinderen. Ben van plan de groenten te stomen in m'n nieuwe fastcooker en hoop stiekem dat dit mislukt zodat we wat moeten bestellen, ik heb echt een hekel aan agv.
Haha, zo herkenbaar. Als mijn man mag kiezen (dat is dus bijna nooit ), is het altijd agv. Ik snap echt niet wat daar lekker aan is. Gelukkig kiezen de kinderen ook liever voor wat anders.
Nee daarom, zit geen smaak aan en ik lust eigenlijk ook geen aardappelen. Maarja aangezien de kinderen ook altijd moeten eten wat de pot schaft, kan ik moeilijk een pizza voor mijzelf bestellen...