Ovenschotel met kip, broccoli, rode paprika, champignons en Aardappel Anders tuinkruiden/knoflook saus.
Ik had een ovenschotel met bloemkool gemaakt, maar we vonden het echt niet lekker. Uiteindelijk maar wat besteld.
We gaan voor ordinaire broodjes snack. Dus broodjes kroket, broodje frikadel. En wat rauwkost of een salade.
Hollandse gehaktballen met jus en hutspot uit de Crockpot Express. En omdat ik niet zo van Hollandse pot houd, vind ik dat we ook een lekker toetje verdiend hebben, dus maak ik ook nog bastogne parfait.
Ik ga vandaag koshary maken. Weet alleen niet of de kinderen mee eten, want m'n schoonvader heeft ze net meegenomen naar zijn landgoed. En dan gaan ze vaak bij familieleden barbecueën ofzo.
Man en kinderen eten vandaag shoarma. Ik ben een weekendje weg (alleen) en ga vanavond eten afhalen bij een restaurantje in de buurt van mijn huisje. En dan maak ik er zelf een dessert bij: gerookte kersen met sabayon van rode port
Een recept dat ik al jaren gebruik, volgens mij ooit van zp afgehaald. Maar wie weet pas ik het aan als ik het te dik of te dun vind. Zal het je morgen laten weten wat ik precies gedaan heb en hoe het was.