Er was nog orzo over van gister, dat eten man en ik op. De kinderen eten liever aardappels met spinazie en vlees.
Wat leuk!! Ik weet niet of je een ervaren kok bent? Maar voor drie gangen een licht soepje zonder vermicelli, hoofdgerecht waar een stuk vlees centraal staat en dan met een groente waar net wat extra mee is dan hé (bijvoorbeeld sperzieboontjes kort voorkoken en een kwartiertje in de oven laten afbakken ingewikkeld in rauwe ham, geeft dan net dat extraatje) of wat mooi rauwkostgarnituur om de borden op te maken en iets met aardappel (gefrituurd, een lekker pureetje, gebakken, wat je wil) en een toetje (bijvoorbeeld een zelfgebakken of zelfgekochte kletskop in vanille ijs met een scheut Disaronno) Fles wijn op tafel, kaarsen aan, karafje water.. Het is maar een voorbeeld hoor!
Ik heb de hele week al zin in een eierbal met brander Mayo. Dus dat eet ik bij m’n patat vandaag. De kinderen eten er een andere snack bij denk ik.
Wij zouden eigenlijk vandaag bami met alles erop en eraan eten maar zijn allebei net pas thuis van het werk - - - > Geen zin om te koken. Dus wij bestellen wat en ik eet een kapsalon.
Die mayonaise heb ik even gegoogled (ben dol op alle soorten mayo). Meteen op mijn lijstje gezet en een recept opgezocht Lijkt me heerlijk! (En de eierbal ook)
Oorspronkelijk kom ik uit Groningen en ben verhuisd naar Assen. Maar ik ging dus regelmatig voor een eierbal van een bepaalde cafetaria en de mayo naar Groningen Ben echt zó blij dat het nu gewoon te koop is haha. Eierbal is ook echt heerlijk.
Lekker!! We hebben sushi, stokbroodje, aardappeltjes uit de oven, lekkere salade stoofperen en sperziebonen met ham, beenhammetje uit de oven en als toetje lava cakejes en ijs
Mijn man is nu onderweg naar Loetje om eten af te halen Biefstuk en patat it is, met cheesecake als dessert
Geen hachee Ben zo dom geweest om gewoon de ingrediënten en de tijd van het recept voor hachee in een gewone pan aan te houden. En dus was m’n vlees om 18 uur nog helemaal niet goed. Dus dat werd een voorgegaard rookworstje uit de magnetron bij de wortelstamp En nu heb ik ergens tussen 20 en 22 uur vanavond hachee