Dat maak ik echt nooit, omdat ik niet heel goed ben met groot vlees dat precies goed gebraden moet zijn Maar als ik het zou doen, dan zou ik het nu in mijn sous vide bereiden zodat het precies de juiste temperatuur heeft en daarna nog heel snel even aanbraden voor de kleur Maar hier heb je waarschijnlijk niks aan Cruciaal is denk ik een kernthermometer, zodat je ook in de oven precies de goede temperatuur kan bereiken. Ik geloof dat dat iets van 55 graden.
Ik had weer even niet door dat het de laatste zondag van de maand was en dat we eigenlijk borrelhapjes moesten eten als diner. Dus nu maar opgelost door eten te bestellen. Kinderen wilden kapsalon (wat ik eigenlijk as. donderdag zelf wilde maken) en man en ik hadden lekker veel sushi Eten van gisteren schuift dan door naar dinsdag, omdat ik voor vandaag al de kabeljauw had ontdooit. Vandaag eten we dan: fidueà met kabeljauw en een tomatensalade
Hoop dalijk no. Iets te kunnen krijgen om satetjes te maken. Dan saté met stokbrood. Andere geen idee haha
Vanmiddag nog volop soesjes, oranjekoeken en pigs in a blanket dus vanavond maar niet te veel: verse tomatensoep met kruidenstokbrood.
Gisteren met de visite voor mijn verjaardag de bbq aangestoken! Vandaag..... mmmm lastig, geen trek in iets wat op ons menu staat voor deze week, dus ik denk.... bestellen