We eten chili con carne met stokbrood bij mn schoonouders. Op ons verzoek, mn schoonmoeder maakt het zo lekker
Spareribs uit de slowcooker met aardappelschijfjes, mijn favoriete salade: tomaat, basilicum en buffelmozarella met een dressing van rodewijnazijn en olijfolie. Voor de kinderen hin favoriet: 3 kleurensalade
Toch maar weer de rijst met tonijn doorschuiven, aangezien ik met precies rijpe avocado’s zit die ik daarom liever vandaag gebruik. Wij eten avocadosoep met zelfgemaakte gevulde broodjes met pulled chicken.
Ik heb echt trek in bestellen. Net man geapt of hij daar ook trek in heeft. Anders word het iets van pasta met bolognese saus.
Ik ga deze uitproberen: https://rutgerbakt.nl/brood-recepten/gevulde-broodjes-met-pulled-chicken-recept/ En de pulled chicken maak ik in de slowcooker.
Ja inderdaad, leek me wel lekker. Maar maak het dus voor het eerst, dus even afwachten of het echt een succes is.
We gaan Cheesburgers maken. Lekker met tomaat, sla, gekaramelliseerde ui op een broodje. En daarnaast nog een salade.