Niet zo gezond vandaag: broodjes kipshoarma en brik (een soort "loempia" met een aardappel-ei-peterselie vulling).
Zelfgemaakte tomatensoep met stokbrood ham/kaas en ananas. Voor mijzelf maak ik wortelfrietjes bij de soep.
Krokante kip wraps met zelfgemaakte bieslook/knoflooksaus, wortelsalade, en paprikasalsa om de wrap mee te vullen.
Wij zouden vandaag kip madras eten maar ik had zo geen zin meer om dat klaar te maken toen ik thuis kwam dus hebben we Chinees gehaald..
pulled pork nachoschotel met creme fraiche, cheddar, tomaat, lente ui en rode ui. Ik maak er nog een groene salade bij.
JBG-hamburger (oftewel de hamburger van Julius Bar & Grill, volgens recept uit mijn nieuwe hamburger kookboek), met een bbq-aardappelsalade en rauwkost Weekendtoetje: meringuerol met chocoladeroom, aardbeien en frambozen
Mijn dochter eet friet bij mijn moeder. Voor mijzelf heb ik nog harira (soep) en ik maak een maaltijdsalade met gegrilde kip.
Gisteravond: linzensoep en spinazie-kaas burger op zelfgebakken bolletje. Man en kinderen zelfgemaakte hamburgers. Vanavond: kliekje roti (eerder gemaakt) moet op, en verder iets wat ze morgen ook kunnen eten. (Naast kliekje hamburgers en linzensoep). Ik ben er morgenavond niet.
Zit jij ook steeds met zoveel kliekjes haha . Hier blijft ivm vasten steeds zoveel over. En ik kook echt beduidend kleinere hoeveelheden.
Wij hebben ook kliekjesavond vanavond. Heb alleen al nog restjes van vier soorten soep En dan de rest nog. Ik moet echt minder maken