Het "probleem" is hier ook dat mijn schoonmoeder zoveel geeft, maar erg onregelmatig, dus dan zitten we soms ineens met veel extra eten. Wel heel lief van haar natuurlijk.
Nou vooral de kinderen eten nogal onvoorspelbaar. En man was gisteravond niet lekker, anders had hij zeker het dubbele aan vlees kunnen eten. Kliekjes zijn op zich niet erg en soms ook wel lekker makkelijk, maar het opmaken van kliekjes met vlees is toch echt aan man en kinderen. De soep had ik gister even in twintig minuten in elkaar gedraaid omdat ik mijn eten niet voedzaam genoeg vond. Ik had deze week vakantie, en ja dan ga ik ook uitgebreider koken
Oh ja heel herkenbaar. Kant en klare dingen of bakken fruit, verse kruiden... Wij krijgen het ook niet altijd op.
Vanavond rode bieten salade met krieltjes en verse worst. Morgen ajam pangang en daging smoor uit de slowcooker met rijst en atjar komkommer.
Nee, maar ben ook niet zo culinair als velen hier. Hier is het meestal gewoon avg of pasta/vlees/groenten. Maar wil het recept van de gevulde pagina’s graag eens proberen