We gaan lekker bbqen. Wilde ik donderdag doen maar heb net besloten dat ik het wil doen tot het mooie weer voorbij is na het weekend..
De mannen aardappels met spinazie en ei. Ik lekker bruine bonen met een uitje erdoor en bonenkruid. Verse worst erbij.
Ff over die slowcooker... kun je de kio daar rauw indoen? En bij gehaktballen ofzo, kunnen ze er rauw in of moet je ze toch nog eerst braden in de pan?
Kip gaat er hier rauw in. In principe kan alles er rauw in. Bij het meeste doe ik dat ook, maar bv bij gehaktballen vind ik het lekker als de buitenkant even aangebraden is. Maar dat hoeft dus niet.
Dus je zou gehaktballetjes in tomatensaus gewoon de balletjes en alle andere ingredienten voor de saus erin kunnen doen en 5 uur later is het klaar?
Ik wil ook n slowcooker!!! Ik ga me er eens in verdiepen, zat topics hier erover haha. Dankje voor de info
Graag gedaan. Ik heb hem sinds pakjesavond en hij staat hier zeker 2-3 keer per week aan. Ik kan niet meer zonder.
Rijst, kip tandoori met kip/bloemkool/sugar snaps en naanbrood met plakjes komkommer en mango chutney erbij
Ik heb er sinds maandag een, vandaag voor het eerst gebruikt en ik ben nu al fan! We hebben spaghetti gegeten, alle ingrediënten voor de saus (incl gehaktballetjes) na de lunch in dat ding gedaan, hoefde om 17:00 alleen nog spaghetti te koken. Morgen gaat hij weer aan.
Wij hebben deze week weer een HelloFresh-weekje. Even wat inspiratie op doen. We hebben gegeten: -Linzenstoof met spinazie, zoete aardappel -parelgerst met paksoi en kogelbiefstuk -hamburger met piccalilly, groente en aardappeltjes. Allemaal erg geslaagd en zelfs de kinderen vonden het lekker!