Charmilla met kipgehaktballetjes, stokbrood en aioli. Ik maak charmilla voor het eerst (recept van Kookmutsjes) en vraag me af hoe ik het uitspreek. Als Sjarmilla of Garmilla?
Ok dank je! Moet het natuurlijk wel goed uitspreken op mijn werk als ik vertel wat ik nu weer gemaakt heb Ik ben benieuwd
Ik maak kliekjes pasta. Had nog 4 runderworstjes over en heel veel groenten. De worstjes snijd ik dus in stukjes, roerbak lekker veel groenten erbij, inclusief knoflook en ui, tomaten, tomatenpuree en oregano erbij en klaar. Meestal pakt het goed uit haha.
Linguine met courgettelinten, cherrytomaatjes, garnalen, vers gemaakte tomaat roomsaus en wat citroenrasp.
Frietjes met zelfgemaakte sitosticks en appelmoes met steranijs uit de slowcooker weekendtoetje: beurre noisette roomijs, brownie, ahorn-pecannoten en aardbeien
Er staat spinazie met aardappels en een stukje vis op het menu maar de vraag is of we dit vandaag ook gaan eten, zo geen zin in..
Kliekjesgerechten zijn hier vaak juist de lekkerste, er komen ook veel van onze succesrecepten uit voort