Pizza; verse tomatensaus op gehalveerd turks brood met salami, champignons, paprika en kaas. Wel zin om te eten, niet om te koken. Nog even moed verzamelen
Ik eet alleen, naja met een baby van 3 weken. Zij krijgt dus melk. Ik eet tortelini met rode saus en lekker veel geraspte kaas en komkommer.
Chinees besteld (hier waren ze wel open @Adje ) Zou eigenlijk een maaltijd van hello fresh maken maar vond het zo karig, meer een lunch gerecht. Plus de jongste besloot niet te gaan slapen vanmiddag en heeft de rest van de dag aan me gehangen.
Dochter mocht kiezen: nasi zoals bij de Chinees (van Ashley Willems), kip ketjap en sperziebonensalade met tomaatjes en rode ui.
Op verzoek van de oudste: Gebakken knoflook krieltjes, runderhamburger, witte bonen in tomatensaus. Ik eet een salade ipv de witte bonen.
Neeeeeeeeeeee Vandaag het AGV dagje (zelf niet zo dol op) Gebakken aardappelen, wortels en kibbeling (uit de airfryer eens proberen)
Vandaag maken we restjes op. Man pizza, oudste slata mechouia met zelfgebakken brood uit de vriezer, jongste dochter makarouna en ik rijst met kip en groenten, en nog allemaal tajine en de gazpacho van gisteren.