Udon noodles met gemarineerde varkenshaas en misokaramel en daarbij roergebakken spitskool (met gember, sojasaus en sesamolie) en komkommer
Ik gebruik (ongeveer) dit recept: https://familieoverdekook.nl/sticky-chicken-pittige-kip-cola-2/ Wij vinden het allemaal erg lekker!
Pasta met gehaktballetjes in een romig tomaten sausje. Daarbij salade, olijven, en gevulde paprika’s.
Ik heb gisteren een gevulde goulashsoep gemaakt. Daarbij Waldkorn brood en knoflookboter. Misschien nog een salade.
Afbak pizza met schepijs toe. Man moet voor z'n werk naar andere kant van Nederland en ik ben al opgestaan met een "mwoah mwoah ik wil terug naar bed" gevoel
Op verzoek van dochter eten we aardappels, bietjes en een schnitzel. Zo geen zin in dus misschien maak ik voor mezelf iets anders. Man werkt vandaag wat langer door dus die krijgt gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en een schnitzel..
Ik doe dan de gemarineerde drumsticks in de slowcooker en op het eind nog een paar minuten in de oven met de sticky saus, maar eerlijk gezegd kan het best zijn dat ik het recept niet helemaal (meer) volg, want ik doe altijd maar wat
Nee, gaat prima! Alhoewel ik moet bekennen dat ik dit heerlijke recept tot nu toe alleen maar in de slowcooker heb gemaakt, dus ik kan niet vergelijken met en andere manier.