Italiaans stoofvlees van Sonja met aardappeltjes voor de kinderen en stokbrood om te dippen voor man en mijzelf. Erbij; Salade met tomaat, mozzarella, rauwe ham, meloen, pesto en zonnebloempitten. Ik denk dat ik dat stoofvlees aan m'n neus voorbij laat gaan, want ik vind het een pietsie te warm daarvoor. Maar man en kinderen eten hun vingers erbij op, dus toch maar op tafel.
Hier ook pastasalade met kipfilet flakes, feta, ui, augurk, paprika, tomaat, geroosterde pijnboompitten en zilverui.
Hmmmmm je brengt me op ideeën voor morgen. Klinkt zalig (en makkelijk ) Maar die appel erbij, is dat lekker? Kan het me niet voorstellen ahhaha. Maar zo zijn er wel vaker combi's dat ik denk; hmmm nee. En uiteindelijk zijn ze mega lekker. Doe je de appel gewoon in stukjes snijden en erdoor? Of bakken met de kip? Of hoe moet ik het zien?
Man en kids nasi met sate... Ik heb al daaaagen zin in verse lekkere rijpe meloen. En die heb ik vanmorgen gekocht en vanmiddag zeker een halve opgegeten. Dus geen plek meer voor avondeten! Met dit weer eet ik vrij weinig...
Het idee kwam van zo'n maaltijdpakket (Knorr o.i.d), anders had ik het zelf ook niet bedacht haha. Ik kruid de kip en bak als deze gaar is kort de appelstukjes mee. Het zout/pittige van de kip, zoet van de appel en het frisse van de tzatziki vinden wij een lekkere combi . Volkorenwraps met sla en hierbovengenoemde er op eten wij haast wekelijks met dit warme weer
Italiaanse tomatensoep (uit de vriezer), zelfgemaakte amandel-pestobrood met parmaham en pikante tomatenjam en eventueel nog oude kaas voor de liefhebber
Ik wilde eigenlijk pizza's gaan maken, maar ik vind het veel te warm om de oven zo lang aan te hebben, dus nu wordt het pastasalade met oa gerookte kip, mango, veldsla en cherrytomaatjes.