Als ik even niet weet wat we moeten eten, kijk ik even op het forum. Zoveel verschillende smaken en culturen! Vandaag hebben we linzen met kokosmelk en kerrie gegeten. Ik ben gek op peulvruchten maar de meeste moet je lang laten weken en bij linzen hoeft dat niet.
Zelfgemaakte pizza’s! Wel de luie variant met een rol koelvers deeg wij hadden het de hele dag druk met schaatsen..
Vorige week dus per ongeluk 2 kip tandoori verpakkingen gekocht van Knorr, dus die ga ik maar zsm opmaken. De kinderen zijn daar in ieder geval heel blij mee, ik wat minder
Gisteren onverwachts bij een vriendin blijven eten, vandaag dus de ovenschotel met prei, gehakt en aardappels.
Wat lief dat je het deelt, ik sla 'm op. Als ik 'm geprobeerd heb zal ik laten weten wat we er van vonden hier
Oeps, beetje laat. Maar dit is die met geitenkaas: https://www.byandreajanssen.nl/prei-quiche-met-geitenkaas-honing-en-walnoot/ En die andere maak ik op dezelfde manier, maar dan doe ik er broccoli (een stronk, geblancheerd), gerookte zalm (ongeveer 200 gram), een rode ui in halve ringen en pijnboompitjes in. En dan iets meer geraspte kaas, ik gok rond de 75 gram.