We hadden een mezzeh schaal met Libanees brood,echt heerlijk. De kibbeh en kebab waren lekker maar niet super speciaal. Eerste keer dat we Syrisch gegeten hebben, wel voor herhaling vatbaar
Pompoenstoof (allerhande) uit de slowcooker! Was geen slowcooker-recept maar zo makkelijk gemaakt. Ben helemaal in mijn nopjes ermee!
Ja hoor! Ik gebruik dit recept als leidraad: https://www.keukenliefde.nl/duitse-reibekuchen-aardappelkoekjes/ Het droog maken lukt af en toe niet goed als ik te weinig tijd hebt, dus dan gebruik ik iets meer bloem. Mijn verhoudingen kloppen dus niet altijd met wat er in het recept staat.
Vandaag eten we nasi (kant en klaar) met kip ketjap. Ik denk dat ik de kip in de slowcooker ga maken.
Risotto met rode biet, walnoot en een rucolasalade. Dat zouden we eigenlijk gisteren eten, maar ik had weer migraine. Man heeft gisteren wat uit de vriezer getrokken. Weekendtoetje: Kruidige panna cotta (steranijs, kardemom, kaneel en vanille) met gekarameliseerde appel en speculaascrumble
Beterschap @Adje ♥️ Wij eten straks pasta met kip, wilde spinazie en rucola in witte saus. De rucola komt uit de tuin.
Wij eten hamburgers vandaag, van de bbq. Met een geroosterde puntpaprika salade (ook op de bbq gegrild) met feta. De hamburgerbroodjes ga ik zo zelf maken, de eerste keer dat ik hamburgerbroodjes ga maken dus ben benieuwd.
Gisteren had ik een risotto gemaakt met groene asperges en tuinerwten. Was weer heerlijk! Vanavond zelfgemaakte hamburgers met een broodje, zoete aardappel friet uit de airfryer en een salade erbij.
Ik maak pasta met groene pesto, tomaatjes, beetje room en babyspinazie. Salade ernaast met tomaat, mozzarella en wat nootjes. Ik maak een extra grote pan zodat we iets kunnen langs brengen bij m’n zwager en schoonzus. Ze zijn vandaag uit het ziekenhuis gekomen met hun baby ❤️