Mexicaans gevulde, gepofte zoete aardappel (met oa gehakt, paprika, mais en guacamole) met babyspinazie salade met oa avocado, sinaasappel en tomaten.
Voor ons: lasagne met gorgonzola, spinazie, heel veel knoflook en klein rood uitje. Voor de kinderen: macaroni met saus van m’n moeder. Sla met radijs en komkommer erbij. Ies en Luc houden absoluut van lasagne maar niet met blauwe kaas en daar hebben wij nu juist zo’n zin in. En de saus van m’n moeder is voor hen het lekkerste op de wereld dat er bestaat. Zeggen zij. Stiekem vind ik dat ook dus ik hoop dat ze niet alles opeten...
Gepaneerde kabeljauw, tricolori fusili, en groente uit de oven (courgette, paprika, wortel, tomaat, ui etc)
Vandaag wilde ik hartige pannenkoeken maken.. Heel stom, nog nooit gemaakt. Heeft iemand een lekker recept?
Gewoon pannenkoeken met hartig beleg erop? Of echt bepaalde ingrediënten (zoals groenten) door het beslag heen?
Leuk trouwens dit onderwerp Ik ga mee doen!! Gisteren: Mie (had geen andere pasta) met pesto, en dan koude salade van geitenkaas, paprika, bosui, gerookte kipfilet, appel
Rundervinken met gesmoorde spitskool uit de slowcooker Misschien had ik het recept wel hier vandaan Ben heel benieuwd hoe het smaakt!