Haha, jammer! Hier wordt om 20.15 eten bezorgd, geen idee wat. Man heeft besteld. Edit: het is Surinaams geworden, lekkerrr!
Zalmchowder met prei en venkel en daarbij wilde ik zelf bagels maken. Maar dat plan heb ik geschrapt. Mijn jongste dochter moet vandaag om 17 uur auditie doen voor het dansgedeelte van haar middelbare school. En middelste dochter moet rond die tijd ook voetballen. Dus stokbrood leek me een beter plan. Voor op het stokbrood maak ik wel zelf kruidenroomkaas.
Superdrukke dag vandaag en iedereen eet op een andere tijd, dus ik maak zo vast hutspot in de CPE, dan kan iedereen zijn portie zelf opbakken. En in de slowcooker zit draadjesvlees.
Hutspot met gehaktbal. Smaakte prima gister! Vandaag saaie spaghetti maarja, wel lekker rustig eten zonder zeurende kids aan tafel
Taco's. Voor de jongens in die schelpen, ik doe het zelf het gehaktmengsel in slabladeren. Man gaat denk ik voor het restje Surinaams van gisteren.
Gisteren hadden we uiteindelijk een soort sabich achtig broodje gehaald, de pastasaus had ik toen al gemaakt dus vandaag eten we pasta.
We zijn een nachtje weg en hebben via social deal bij dezelfde accommodatie een 4 gangen diner voor afhaal... begrepen alleen net dat dat nog thuis opgewarmd dient te worden hadden we even niet over nagedacht Dus horen nog terug of we het warm geleverd krijgen of dat we iets anders moeten bedenken
Vandaag andijviestamppot op. Ik houd echt van stamppotten en het weer leende zichter goed voor. morgen ga ik runderreepjes wokken met groente en rijst.