Burritos met kip uit de oven. Morgen vega andijvie stamppot en do foeyonghai met rijst. Vanaf vrijdag weet ik nog niet want dan komen weer nieuwe boodschappen.
Change of plans. Ik wilde een stamppot maken maar daar heb ik geen zin in. Ik maak hem toch en vries mijn portie in voor de jongens. Ikzelf ga voor vega en caloriearm. Er komen een paar feestelijke dagen aan (mijn verjaardag en natuurlijk Pasen enzo) en dan wil ik ook gewoon kunnen genieten. Maar ik wil ook zéker op de kilo's letten tijdens de zwangerschap dus ik ga voor één van onderstaande salades (weet nog niet welke) op een meergranentriangel of grote volkorenpita. Mogelijk kook ik er nog een eitje bij en als ik het gevoel heb dat het onvoldoende vult dan eet ik 's avonds nog een bakje mango. of
De boodschappen worden wat later bezorgd. Dus ik ga maar een Indiase curry maken met wat groenten uit de diepvries. Wat voor soort curry moet ik nog bedenken. Gelukkig heb ik nog Griekse yoghurt dus naan maken is ook geen probleem.
Loempia met rijst en groenten vanavond. Mijn man kookt, dus ik hoef enkel aan te schuiven. Morgen pizza's.