joepie...zwemles begint weer vanavond dus het moet snel en makkelijk. De kinderen een restant chicken tonight zoetzuur en als ze dan nog trek hebben een broodje bapou. Voor mij een ping en klaar maaltijd gegrilde kipfilet met röstie en sperziebonen.
Ik ga zo mijn zuurdesembrood bakken, hij staat al de hele dag te rijzen Ik maak er soep bij van o.a linzen. En waarschijnlijk een stukje gebakken spek.
Gebakken aardappelen met curry kruiden Witlof salade met augurk gekookt eitje zilveruitjes mais enz Boeren gehakt schnitzel
Kipdijfilet in een honing mosterd marinade uit de oven. Daarbij gebakken aardappelschijfjes en sperziebonen
Pindakip uit de slowcooker, rijst (ik denk notenrijst), sperzieboontjes, gebakken eitje, gebakken uitjes, kroepoek
Sperziebonen schotel met rijst. En m'n schoonouders komen ook eten en die eten het dan met bloemkoolrijst
Een keer wat makkelijks. Ik maak sla met komkommer, paprika, pitten & zaden, kaasflakes en kook er een paar eieren bij. Blikje doperwtjes doorheen, een frisse yoghurt dressing en gewoon op 1 of 2 bruine pistoletjes, afhankelijk van hoeveel trek ik heb