Nasi Kuning (en zoon gewoon basmati rijst van die houd niet van gele rijst), Toemis boontjes en Indisch gestoofde witvis (twijfel of ik kabeljauw of pangafilet moet gebruiken maar vraag de Visboer advies welke lekkerder is om te stoven) En omdat ik niet weet of we de vis lekker vinden wil ik een plan B. Hebben want alleen rijst en boontjes is ook zo karig. Dus ik maak ook indische pittige gehaktballetjes want als de vis wel lekker is kan ik deze gewoon invriezen voor een volgende keer. En misschien maak ik er kerrie telor bij omdat ik benieuw ben of we deze lekker vinden en die kan ook nog als plan B. Als de vis niet lekker is en als de vis wel lekker is kan ik deze morgen of overmorgen nog gebruiken bij iets van brocolie met rijst ofzo.
Gisteren: biefstuk uit de sous vide (@Adje ik heb 'm eindelijk! ), geglaceerde wortels met honing en sinaasappel, rauwkost en krulfrietjes. Vandaag: simpele spaghetti met gehaktballetjes, tomatensaus, gorgonzola en rucola erdoorheen. En sla erbij. En misschien maak ik nog een foccacia.
Aanpassing op het week menu. Wilde eerst nog opmaken wat op moest. Is nu een stir fry geworden met kip, champignons, paprika , noedels met verschillende kruiden.
Vegetarische rode curry op! Het leuke is nog dat ik het als enige lekker vond en dus rijkelijk kon opscheppen!
Wij aten halloumi burger op een italiaanse bol met zelfgemaakte houmous, gegrilde groenten en gebakken zoete aardappelblokjes.