Dit eten we vandaag. Oudste dochter at bij haar vriendje en jongste dochter ging onverwacht bij een vriendinnetje eten, dus wij hebben sushi besteld En vandaag dan met weekendtoetje: Ricottabeignets met sinaasappelespuma en -siroop
Ik eet op m’n werk, heb een restje kippensoep uit de vriezer gehaald en haal op m’n werk dan nog sla, broodjes en kruidenboter erbij.
Aardappelsalade, sesamkip en pittige broccoli. (Hellofresh) Sorry jongens, ik heb geen aandelen. maar vind het wel zo eerlijk om het erbij te vermelden want zelf is mijn inspiratie ver te zoeken.
Rode ui fruiten en daarna op warmhoudstand. Augurkenblokjes erbij, mayonaise, tomatenketchup, beetje mosterd, augurkensap en snuf cayennepeper. Opwarmen en over de broodje/burger gieten. Vergeet vooral de cheddar niet op de burger.
Verse Patatjes met snacks. En denk dat we nog even langs de aardbeien drive in rijden voor een lekker toetje
Haha @Anna009 ben je de soep al beu? Wij wel een beetje, heb gisteren wel weer soep gemaakt maar we eten het nu maar om de dag. Vanavond wordt het margat jilbana (stoofgerecht van doperwten met kip in pittige tomatensaus), voor man en kinderen met brood erbij, speciaal brood dat ze alleen in ramadan verkopen. Voor mij met rijst en nog een extra portie gestoomde groenten. En een salade erbij. Verder maak ik nog een dadel-banaan smoothie.