Gisteren Turkse linzensoep, ossenhaas met champignonsaus en friet/rijst en gegrilde groenten. Vandaag harira, gehakt quesedillas, kip borrelhapjes, bladerdeeghapjes met gehakt en bladerdeeghapjes met aardappel.
Klink lekker hoor Haha ja ben d'r klaar mee Maak het weekend pas weer nieuwe vanavond word het zelf gemaakte pizza ent Zelfgemaakte tzatiki
Zelfgemaakte hamburgers en hamburgersaus, met gekarameliseerde rode ui, cheddar, tomaat, coca cola pickled onions, sla en uitgebakken spek. Iedereen kan naar wens beleggen. En daarbij (zoete aardappel) frietjes en komkommersalade.
En morgen een simpele pasta met pesto, gegrilde groente en mozzarella . Ben er nog niet over uit of ik gevulde pasta pak of gewoon tagliatelle.
Wij eten vandaag een panini van turks brood, man een italiaanse en ik hete kip. Onze dochter wil een broodje gezond eten.
Vandaag wraps met kipgehakt, mais, zwarte bonen, paprika en ui. Sausje erbij, sla en wat kaas. Morgen denk ik pasta bolognese. Volle agenda, maar dan kan ik de saus al in de middag opzetten en flink lang laten pruttelen.