Wij zijn uit eten geweest . We staan op een vakantiepark in Andijk hebben om 16.30 op het terras in Enkhuizen met de kinderen een pizza gegeten. Dat was heerlijk!
Gisteren had ik een rundvlees stoofpotje met een zak wok groente erin met aardappeltjes. Vandaag word het gebakken aardappels, broccoli met een stukje vis.
Rösti van rode biet, gekruide kip en gestoomde aardappeltjes met paprikasaus Weekendtoetje: stroopwafelparfait met karamelsaus
Gisteren macaroni, vandaag friet morgen boontjes met spekjes en gebakken ui, gekookte aardappelen en gehaktballen.
Mijn heerlijke burgertopping (elk weekend wel een keer en soms 2) maar wederom weer met een andere twist. Dit keer bak ik er roma tomaten en zoete puntpaprika in mee zodat hij iets minder scherp wordt (en ik minder last van maagzuur krijg). Qua vlees kies ik dit keer voor kipgehaktschnitzels, als koolhydraten component bakken we maisbollen af en ik maak er een gevulde salade bij. Op basis dus van tomaat en puntpaprika. Gisteren ook mijn topping gemaakt maar dan met een Mexicaanse twist. Met wraps, gegrilde maiskolven en een kleine tomatensalade erbij.
De kleinste is ziek dus vandaag even geen boodschappen gedaan. We gaan spareribs bestellen. Morgen pasta met bolognesesaus uit de slowcooker. Dinsdag goed gevulde quiche (gehakt, boontjes, spekjes, champignons, ui, paprika).
Risotto met kip, paprika, tomaten, chorizo, ui, doperwten. Recept snelle paella van Jamie Oliver. Zo lekker!
Hmm krijg spontaan honger van al die lekkere gerechten. Wij simpel aardappels met bloemkool en gehaktballen. Onze kinderen eten het liefst Hollandse kost.
Gisteren man en kinderen beef chimichurry en ik op het werk een kliekje van eerder deze week. Vandaag man en kinderen taco's en ik op het werk een broodje bakkeljauw. Morgen rodekoolstamppot met slavinken en een jus van appelstroop en uitjes.