Ik heb vandaag een 4-gangen menu afgehaald bij een sterrenrestaurant. Was echt verrukkelijk! Ik had kreeft bellevue, asperges en zeetong, kalfslende met gnocchi, en een frambozen aardbeien dessert met frambozen sorbet. En voor bij de koffie nog een frambozen aceto bonbon en een witte chocoladereep met limoen.
Laatste avond alleen en dan ga ik zelf wat uitgebreider koken. Vooraf: rode bieten carpaccio met gerookte zalm en wasabi mayonaise Hoofd: met geitenkaas gevulde kip en honing-tijm jus en roergebakken aspergetips Dessert: aardbeien cheesecake in een glaasje
Opgebakken aardappels, saucijzen en oven groente (bloemkool, champignons en ui - een zak uit de vriezer meegenomen bij de winkel(
Gisteren hebben we de bbq aangehad en echt mega veel vlees over. Vandaag vlees met leftover pastasalade en brood. Ik bak wat verse friet erbij (airfryer).
Mijn vriend mocht kiezen. Slavinken met rode kool en gekookte aardappelen Zo niet mijn ding maar ik kook dus ik bepaal altijd al wat we eten. Zucht
Snert....gewoon snert...omdat het de hele dag al snertweer is. Wat zeg ik, het is (bijna) de hele week al snertweer.
Tortillas met pulled chicken, rode ui, tomaat en knoflook en een chutney van komkommer, limoen, mango en chilisaus. Morgen romige champignonnensoep en Turks brood erbij.
Wij hebben vanavond taco's gegeten met courgette, maïs en paprika en daarbij natuurlijk salsasaus en guacamole zelf gekruid.