Amerikaans gekruide kiphaasjes met ahornmosterd, geroosterde zoete aardappel en in kerrieroom gestoofde maïs-paprika-bosui
Bestaat dat tegenwoordig ook al uit een pakje? Wist ik niet eens Wij eten straks couscous (met schaap, wortel, aardappel, pompoen en koolraap).
Hier heb ik zo'n zin in Alleen nog nooit spliterwten gezien hier, heb het wel eens geprobeerd na te bootsen met half rode linzen/half doperwten en dat was ook wel lekker, maar toch net niet.
Sorry . Ik wilde nog opperen om wat spliterwten op te sturen, maar toen zocht ik de verzendkosten op . (Of heb ik verkeerd gekeken? Dan kan het alsnog). Is wel echt heel lekker hè! Al zijn linzen wel een goed alternatief.
En dan komen er voor mij óók nog eens douanekosten bij... haha Ga er de volgende keer gewoon weer veel van meenemen hoor Ik stop altijd de handbagage vol met (houdbare) etenswaren Ja linzen is wel de next best thing, maar dan wel gewoon als linzensoep.
Gevulde kip met mozzarella, rode pestosaus en gegrilde paprika en zongedroogde tomaten uit de oven. Denk dat ik er frietjes uit de airfryer bij maak.