Vandaag gourmetten. Om het sinterklaasfeest gezellig te laten verlopen vieren we het vandaag. Als we het morgen zouden doen pkak ik hem achter het behang haha Overigens kijkt onze zoon (6) al dagen uit om te gourmetten
Wij gaan frietjes halen. Onze "ouwe oma" is overleden en er moeten veel dingen geregeld/opgeruimd/etc. worden, dus niet veel tijd (en zin eigenlijk) om te koken.
Ik las serieus : met mijn man en de kids , vriend eet bij zijn boertje. Dacht , wauw bijzondere relatie! Haha
Wilde eigenlijk roz djerbi maken vandaag, maar heb nog steeds zoveel pijn. Maar had al kip ontdooid, dus of iemand anders (ofwel H ofwel mijn man) gaat koken ofwel het wordt iets simpelers. Tenzij de pijn ineens wegtrekt, maar daar ziet het er nog niet naar uit.
Gecondoleerd @Linda86. Hier ook een sterfgeval in m'n (schoon)familie trouwens, de schoondochter van m'n man z'n (stief)oma is plotseling overleden.
Jij ook gecondoleerd! . Wij wisten al een week dat het eraan zat te komen en ze had een mooie leeftijd (95), maar blijft toch heftig.
Ik maak dit: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1193026/rijstnoedels-met-biefstuk-peultjes-en-sugarsnaps