Het is een patatje geworden. Morgen spaghetti (carbonara en bolognese) Van de buurvrouw 2 hallo fresh boxen gekregen die ze was vergeten af te melden voor haar weekendje weg dus voor de dagen erna heb ik ook al alles in huis. Vrijdag. Kabeljauw Filet in kruidensaus met fris zoute parel couscous met wortel, cherry tomaten en rozijnen. Zaterdag. Hamburger met Aziatische twist en een spinaziebroodje. Met wortel, gepekelde rode ui en gembermayonaise. Zondag wil ik eindelijk een nieuwe soep proberen. Ik denk dat dit de courgette soep word of de tomaten soep met pesto en nog iets van Adje.
Kipschnitzel deluxe (met een topping van gebakken ui, paprika, champignons en kaas), mini krieltjes met gerookte paprika, roergebakken aspergetips en een salade
Ik eet vandaag: Aardappeltjes uit de oven met kip en broccoli https://www.ah.nl/r/1194845 ik gebruik dit als recept. Ik gebruik dus kipdijfilet in plaats van drumsticks en voeg nog extra kipkruiden toe
Mihoen goreng (door dochter gemaakt), babi ketjap, Vietnamese loempia's (door zoon gemaakt) en sambal boontjes. De kinderen vinden koken steeds leuker worden, nog even en dan hebben ze me niet meer nodig in de keuken
De pasta van gister schuift door naar vanavond. Ik was gister in slaap gevallen terwijl ik zou koken M’n vriend had snel een visje en wat friet in de oven gegooid. Vanavond dan maar poging 2 voor de pasta.
Fantastisch om te lezen dat ze helpen met koken. Dat doen ze hier ook al vanaf tien maar dan vooral taart. Mijn dochters bereiden nu simpele dingen als rijst en kip en soep.