@Adje ik heb een vraagje aan je als slowcooker queen! Zou ik dit recept ook in de slowcooker kunnen doen? Ik heb niet zoveel ervaring met risotto in de slowcooker Ik eet vandaag: Tomatenrisotto met basilicum uit de oven https://www.ah.nl/r/1194442
Ai, ik heb ook geen ervaring met risotto in de slowcooker. Ik was altijd fan van een ‘old school’ risotto: lekker lang roeren met een goed glas wijn erbij Ik maak het nu wel in mijn crockpot express, maar dan met de hoge druk functie en dan klopt de tijd en hoeveelheid vocht precies en heb ik na 8 min een perfecte risotto. Maar uit de slowcooker durf ik echt niet te zeggen wat de vocht-rijst verhouding is of hoe lang het dan moet... En jouw recept (die me trouwens heerlijk lijkt), is nog wat lastiger in te schatten, omdat de bliktomaten natuurlijk ook veel vocht bevatten. Edit: wel een hele mooie titel ‘slowcooker queen’ . Alleen jammer dat ik het niet waar kon maken
Haha! Het grappige is dat ik dit recept las en dacht, oh leuk en makkelijk en in de oven. en toen dacht ik ehm kan mijn pan wel in de oven. En toen dacht ik, oh misschien mijn slowcooker en toen dacht ik, ehm geen ervaring met risotto. En toen plop dacht ik: @Adje haha je bent een begrip in mijn hoofd Maar voor mij ben en blijf je de slowcooker queen! Ik heb hem tussen kerst en oud en nieuw in 2018 *wat vliegt de tijd* gekocht door verschillende berichten van jou en echt de beste aankoop ooit (en de recepten van eetspiratie, ook een tip van jou) Dus ja, je bent echt mijn queen
Mijn 4-jarige fluisterde, toen hij net bij ons in bed kroop: 'Mama, we hebben al heel lang niet meer gegourmet. Zullen we vandaag gaan gourmetten?' Hij weet niet dat er een pizzarette in de zak van Sinterklaas zit (aangestoken door alle Zp enthousiasme ) maar dat gaan we dus eten. Denk dat vooral zoon dat geweldig gaat vinden.
Sinterklaaskost; snert, alcoholvrije glühwein, warme chocolademelk, banketstaaf, stokbrood met smeersels, olijven, chips, broodjes gebakken op stok op de vuurkorf met vega hotdogs ❤️
Vandaag vieren we pakjesavond. Ik ga straks gehaktballetjes in pindasaus maken, heb stokbrood en nacho’s gehaald, hebben een kaasplank besteld, en m’n moeder maakt nog guacamole en hapjes. Denk dat we niet van de honger om zullen komen.
Mijn moeder maakt voor vanavond snert voor bij pakjes avond. Past precies bij het weet. Wat een snert weer. Bah
Vanmiddag tijdens het uitpakken: - banketletter - gevulde speculaas - appelflapjes in de vorm van de zak van sinterklaas - mini saucijzenbroodjes - strooigoed - pepernoten brownies met witte choco Vanavond: - carpaccio wraps - saucijzenbroodjes - gevulde eitjes - bladerdeeg met knakworst - mini pizza - caprese spiesjes - bruschetta met gerookte zalm - bruschetta met tomaat - gehaktballetjes - verschillende soorten rauwkost met yoghurtdip