Ik heb echt geen zin om boodschappen te doen Dus: een restje aardappelen, spinazie en een hamburger uit de vriezer. En als ik ergens de kracht vind, kook ik er wellicht nog een eitje bij
Ik ben tussendoor aan het snacken. Kindjes hadden bloemkool mee naar de opvang. Voor man heb ik tartaar geruld, zak groente erbij, knoflook, tomaat-mascarpone saus erbij en geserveerd op tagliatelle en er kaasflakes overheen gedaan. Ik had nog 2 porties over en die zitten mooi in de diepvries voor in de kraamweek! Handig
Niet jokken, jij gaat helemaal niets eten in het ZH (mocht je daar hopelijk belanden vandaag) . Zal voor je duimen!
Vriendlief gaat op pad met een een vriend. Zijn vriendin is ook zwanger (3 weken verder) dus die gaan lekker biefstuk eten en daarna bier drinken. Ik heerlijk op het bankje, denk weer met een pizzatje ofzo. En heb magnums in de vriezer
Kip, gemengde groenten, een romige tomatensaus en rijst. Ik ga het zo alvast klaarmaken op de rijst na en dan eropuit als de kids wakker zijn.
Had nog een bakje minestronensoep in de vriezer, saucijzenbroodjes erbij en we hebben een luie maaltijd. Laatste werkdag vandaag en ben ook echt toe aan mijn vakantie
Man eet straks bij een vriend. Voor de kinderen (en schoonmoeder) was er nog bouillon van couscous over, daar ben ik nu couscous bij aan het stomen. Voor mezelf maak ik vegetarische pyttipanna van allerlei restjes.
Mijn hemel. En ik serieus googelen welk restaurant dat is Mijn zwangerschapsbrein laat mij steeds meer in de steek.
wij eten vandaag noodles met kip en zwarte pepersaus. https://kookmutsjes.com/recept/noedels-met-kip-met-zwarte-pepersaus/
Denk sowieso rauwkostsalade met gerookte kip en ei. Vermoed dat man en kids daarbij nog patat en snacks eten.