Oh serieus…? Ik heb weleens overwogen om een ‘foodie’ account te starten, maar dan denk ik onmiddelijk: wie volgt dat nou
Ovenschotel prei-kerrie van maggi. Eigenlijk hoort het met gehakt, maar momenteel kan ik dat niet zo goed handelen dus heb ik het met kip gemaakt.
@Magnolia29 en @citroenrasp Leuk om te horen Ik ga er even over nadenken hoe ik dat dan aan ga pakken.
Net voor werk de crockpot aangezet met drumsticks, ketjap, uien, knoflook en pepers. Daarbij maak ik vanavond nog rijst, gewokte groente en een gebakken eitje.
Kiphaasjes met knoflook en oregano uit de oven. Geroosterde aardappeltjes. Zelfgemaakte tzatziki en geroosterde paprika en ui.
Super leuk dat ik al volgers heb voordat mijn account eigenlijk bestaat! Ben er mee bezig geweest en een begin gemaakt. Gestart met een wat oudere foto en dan kijk ik wel hoe ik dit verder ga aanpakken. (Misschien eerst een cursus foodfotografie ) Voor wie mij wil volgen: foodelicious.at.home En weer ontopic: We eten vandaag homemade kip kapsalon