Vanmiddag vieren we pakjesmiddag dus mijn oudste mocht kiezen wat we daarna gaan eten. Hij heeft pizza gekozen. Man en ik halen af bij een van de restaurants hier in het dorp en de jongste krijgt een groenteprak wordt een gezellige avond!
Pizza. Morgen ook Doen we vaak in het weekend op beide dagen (kant en klare Courgette bodems) en dan beleggen we ze gewoon anders. Met groenten en kipfilet of tonijn! Vandaag: sjalotten met paprika, roasted kip en kaas
Ik ben dan wel geen @Adje maar ik heb wel vaker risotto uit de slowcooker gemaakt. Verhouding met vocht het zelfde als normaal en de risotto is heerlijk! Duurt alleen best lang, dus op de ouderwetse manier, of zoals hier in de oven is veel sneller. Overigens maak ik tegenwoordig ook risotto onder hoge druk klaar, in 9 minuten de beste risotto ooit.
@Linda86 en @citroenrasp gecondoleerd. Wij eten vanavond pizzarette, voor het eerst met pitabroodjes. Eens kijken of dat sneller klaar is dan de kant en klare mini pizza's.
We hebben verschillende hapjes gegeten: mini pizza mijtertjes, filodeeg hapjes in de vorm van de zak van sinterklaas gevuld met kipfilet, chinese groenten, vis- en oestersaus, en kant-en-klare kip in de vorm van letters(ah).
@Adje als ik dit in de slowcooker wil maken (https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R665982/limburgs-zuurvlees). Helft van het vocht en dan een uurtje of 7 op slow? Of al het vocht?
Ik ga deze toevallig ook morgen maken, heerlijk . Ik doe de helft van het water. De azijn laat ik wel zo, dat is tenslotte het zure gedeelte. Verder doe ik runderlappen altijd 8 uur op low. En de uien, appelstroop en onbijtkoek gooi ik er ongeveer halverwege bij. Eet smakelijk alvast! Is 1 van mijn lievelingsgerechten
Gister ook hapjes en quiche gedurende heel de (pakjes) middag. Vanavond oosterse wraps, waar ik helemaal Geen zin in heb