Chilli con carne Wat betreft de rauwe andijviestampot, ik maak hem met opgebakkenspekjes, of gerookte kip, lente ui en walnoten. Of met gebakken champignons.
Even een vraag tussendoor. Wij gaan morgen op bezoek bij vrienden op een camping en ze hebben gevraagd of ik wil koken als zij de boodschappen doen. Ze hebben een kookplaatje met 2 electrische plaatjes maar ik ben even koos inspiratieloos. Iemand een lekkere tip voor een gerecht met voornamelijk vlees. (Groentes apart) Een kipfilet bakken vind ik weer te makkelijk.
Ik ga morgen dit recept uit proberen: https://familieoverdekook.nl/pittig-gehakt-heerlijk-bij-veel-gerechten/ Lijkt mij bij van alles lekker (bij friet, stamppot, op een broodje, bij gebakken aardappeltjes).
Wij hadden krieltjes, wortel, paprika, rode ui en geitenkaas bolletjes uit de oven en een heerlijk stukje zalm erbij.
Vandaag vieren we de verjaardag van onze zoon met visite; Tomaten-groentesoep (favoriet in onze familie) Chickenwings Gehaktballetjes Stokbrood kruidenboter/Airlines Bittergarnituur.
Ik maak nu snel groente soep. Beetje van mijzelf en een beetje van honig. Dan kunnen we dat vanavond lekker eten na dagje uit!