Dank voor de tip! Ga ik ook eens proberen. Kom normaal nooit bij de AH, want wij hebben 100 meter bij ons huis vandaan een Jumbo, maar zal eens bij de AH kijken.
@Fanne: roma-tomaten zijn doorgaans veel zoeter. Wat ook werkt is een snufje natriumbicarbonaat (baksoda) om te ontzuren.
Dankjewel! Dat van die natriumbicarbonaat wist ik niet. Ik gebruik het voor heel veel dingen, maar nog nooit daarvoor gebruikt. Super fijn al die tips! Kan ik op mijn gemak alles uitproberen en kijken wat ons het best bevalt!
Man had de kinderen beloofd deze week pannenkoeken te bakken. Dus dat eten we dan vandaag. Ik maak een maaltijdsalade voor mezelf.
Hartige taart ga ik maken met prei, brie en cashewnoten, salade erbij. Heerlijk! Hartige taart is altijd lekker, je kunt er zoveel restjes in doen
Gisteren onverwacht patat gegeten en broodje kip burger. Vandaag dus witlof uit de oven met de welbekende ham en kaas maar wel in een jasje bladerdeeg en met zongedroogde tomaatjes. En daarbij een stukje kipfilet en opgebakken aardappels.
Ik eet op maandag altijd alleen en dat vind ik toch zo saai. Heb dan ook totaal geen zin om te koken en eten doe ik dan omdat het moet. Vandaag: maaltijdsalade kip ketjap van AH. Morgen toevallig ook alleen: nog geen idee. Denk dat ik friet ga halen .
Loaded fries met pulled chicken, jalapeños op zuur, zure room en een lading kaas (en koolsalade, die was ik al bijna vergeten in de koelkast)