Restjes uit de vriezer: Hamburgers, sambalgehaktballen en röstirondjes en daarbij nog een komkommersalade
De keuze is reuze!!! Voordat we op vakantie gingen hadden we de koelkast en vriezer zo goed als leeg gegeten. De Jumbo is daarstraks geweest en nu kunnen ze amper nog dicht We kunnen o.a. kiezen uit allerlei diepvriesspul zoals pizza, ping en klaar maaltijden, friet met snacks en meer van die zooi óf we gaan voor de iet wat meer verantwoorde opties zoals bloemkoolovenschotel, risotto, agv, kofta, cous cous met extra veel groente, lasagne, soep met brood etc, etc, etc. Als ik wil, kan ik de hele straat wel te eten geven in ieder geval....
Spinazie ala creme met een kaasburger en een ei. Eten we echt nooit maar jongste vraagt er al weken om
Vers gemaakte tomaten soep met broodjes kruidenkaas en zeezout boter. Daarnaast nog kippenvleugeltjes met foccaciabrood voor de jongste
Dochter at vandaag een bordje rauwkost. (Cherry tomaatjes, komkommer en stukjes gele en oranje paprika) een spekburger en gebakken krieltjes. Wij eten vanavond wat later op de avond gekookte mosselen met stokbrood en kruidenboter
Terug van vakantie. We hebben afgesloten bij de Mac. Ofwel de m van mama zoals de meiden altijd zeggen (was de 1e keer dat ze hier ooit gegeten hebben)
Laatste dag van de vakantie, dus lekker lui patat met snacks. Morgen beginnen de scholen weer dus dan gooi ik ter compensatie wel wat extra groenten in hun broodtrommel.