Wij vierden vandaag nog soort van "feestdagen" bij m'n ouders. M'n ouders hadden lekkere verse soep en dit:
Wij vieren oud & nieuw bij vrienden en eten daar ook. Geen idee nog wat, maar het is daar altijd lekker. Mijn twee oudste dochters blijven samen thuis en wilden een pizza in de oven schuiven. En ze hebben gisteren nog even een bak tiramisu gehaald voor het dessert, en dan hebben ze nog oliebollen en airfryerhapjes. Ze zullen iig niet omkomen van de honger
Oosterse kipkluifjes (met o.a. ketjap), mini chipolata worstjes, mini hamburgertjes, en nog wat rauwkost (worteltjes, cherry tomaatjes en komkommer). Is volgens mij veel te veel want ik ga ook nog oliebollen en appelbeignets maken, maar dan eten we er morgen weer van.
Hier straks lekker hapjes op tafel. Stokbrood, smeersels, olijven, kaasjes, carpaccio, hapjes uit de frituur en kleine pizza’s. De jongste krijg straks spinazie stampot en daarna kruipen wij met de oudste op de bank met hapjes.
Gisteren erwtensoep gemaakt. Vandaag bakken we wat broodjes af en doen er wat lekkers bij. We hebben brie, zalm, eiersalade ( zelfgemaakt) nog wat komkommer, tomaatjes, olijven,kaas etc. Toetje hadden we al gemaakt met de kerst en 1 bakje was over voor vandaag. Yoghury bavarois met stoofpeertjes
@Adje Wij willen graag drumsticks uit de slowcooker maken. Ik weet alleen geen goed recept en al die online recepten zijn er teveel en welke is nou goed. Dus dacht ik vraag even aan jou of jij nog een goed recept weet.
Wij vinden deze heel lekker: https://www.eetspiratie.nl/kruidige-drumsticks-uit-de-slowcooker/ Smaken trekken zo goed in het vlees, heerlijk!