Patat en van alles en nog wat. Ik wil de vriezer schoonmaken van de week, dus deze moet even leeg. Heel vervelend om dan de patat en frikandellen en zo op te moeten maken.
Vandaag eten we homemade aardappel-pompoen-truffelpesto (de truffelpesto is uit een potje hoor. Ik zag het even niet zitten op truffeljacht te gaan ) taart met een homemade stroganoff kipburger en tomaten ernaast voor de knabbel.
Hier vanavond kip schnitzels met bloemkool @Adje zie regelmatig gerechten van je voorbij komen voor de slowcooker, Nu zit ik er zelf ook steeds meer over te twijfelen om er 1 aan te gaan schaffen. Is het aan te raden? Althans dacht dat jij het was hahaha
Ik ben groot fan van de slowcooker, en met mij nog wel een boel andere dames hier! Dat is echt mijn favoriete keukenapparataat (en ik heb er veel ). Officieel heb ik geen slowcooker (meer), aangezien ik deze heb vervangen voor een crockpot express (oftewel multicooker met als voornaamste functies pressure cooker en slowcooker). En daar kan je dus nog meer mee dan alleen slowcooken (zoals rijst/risotto maken, yoghurt, groente en aardappeltjes stomen, eieren koken, e.d.) Maar alleen een slowcooker zou ik ook al aanraden, komt heerlijk eten uit met meer smaak!
Wij zijn alle 3 moe, nergens zin in en al helemaal niet om te koken.. Had nog een restje spaghetti staan, dat hebben we gegeten..
Ik heb gisteren een sparerib in de marinade gezet en die gaat vandaag in de slowcooker. Verder van de gourmet van eergisteren nog vlees en groenten over en dat maak in gewoon klaar. Patatjes erbij en klaar.
Gaan vanavond proberen te gourmetten. Oudjaarsdag waren we allemaal helaas niet fit. Vanavond maar een nieuwe poging doen.
Hier vandaag heel makkelijk, verse tortellini gevuld met kaas en noten en een verse saus (pomodori/mascarpone) van de AH. Daarbij een Italiaanse salade.