We krijgen de buurman als gast. Hij zit momenteel alleen. Beide ouders recent overleden waar hij bij in woonde. Dus we nodigen hem soms even uit. We eten; Vooraf een courgette soepje met bruscetta Daarna pasta met kip cacciatore met een Italiaanse salade en knoflookbrood. Dessert is Hemelse modder met speculoos slagroom.
Dochter en ik : boerenkool met worst Man: gekookte aardappels, gehaktbal en sla. Jongste zoon: gekookte aardappels met rauwkost, misschien eet hij een gehaktbal. Oudste zoon restje lasagne en eet boerenkool mee.
Gisteren maisstamppot met rundervink/vega ballen en ketjap sinaasappeljus a la @Adje Vond de jus er heel lekker bij. Vandaag Mexicaanse wraps
Gisteren hadden we hutspot. Vandaag bij de poelier gegrilde hotwings en zoete wings. Daarbij zoete aardappelfriet en dopjes en wopjes.
We zouden eigenlijk frittata eten, maar ik ben overruled door mijn gezin. Ze willen pizza. En nou heb ik daar, na deze eerste week van thuisonderwijs, eigenlijk ook geen problemen mee Ik denk dat ik dan voor een maaltijdsalade ga.
Wij zetten vanavond de pizzarette aan, om te vieren dat we de eerste week thuisonderwijs weer overleefd hebben (als er vandaag geen gekke dingen meer gebeuren ).