Hahah. Nou meestal doen we een nieuw recept, verse soep of iets makkelijks zoals pannenkoeken of pitabroodje. Maar iniedergeval geen krieltjes met sla
Vind ik overigens echt zaterdag eten. Wij doen dan vaak iets makkelijkst. Airfryer, pizza of we bestellen wat. Bij gebrek aan trek in warm eten bij mij momenteel hol ik een Italiaanse bol uit en vul ik m met vlokken of beleg ik m met kaas.
Wij hebben heerlijke stoofpeertjes op, met aardappelgratin en een boomstammetje. Smaakte goed na zo’n koude dag!
Tomatensoep met bloemkool, wortel en zelfgemaakt stokbrood (van mijn man). Daarbij ook roomboter, kruidenboter en paturain om er op te smeren.
Goede vraag. Elke dag is voor mij weer een groot mysterie wat ík zal eten. Voor de jongens heb ik hier een wortelstamppot met een tartaartje en voor mijn man heb ik runderreepjes, groente (edamame, gele wortel en paksoi) en terriyakisaus met noedels. Allemaal lekker, alleen ik heb gewoon geen zin in warm eten. Dus waarschijnlijk wordt het weer een tosti of crackers met kaas / nutella. . Voor de 4e week op rij ofzo. Ik heb gewoon nergens anders zin in. Soms kook ik er een eitje bij maar meer ook niet..
Ik zat op pinterest en dat is altijd gevaarlijk. Dat betekent dat of mijn vriend aan de slag moet, of ik in de keuken sta Vandaag eten we dus philly cheese steak op zelf gemaakte broodjes. De kinderen denk ik een broodje knakworst of een Antilliaans broodje met iets.
Geroosterde zoete aardappelsoep, stokbrood met kruidenboter en rauwkost Weekendtoetje: chocolademousse, verse frambozen, frambozenpoeder, frambozen coulis en karamelslagroom