Man chili con carne (restje van gisteren) Dochter tomaten groente soep Zoon en ik maaltijd salade met biefstukreepjes. Van dochter flinke pan soep over dus denk dat we dat morgen eten met iets van belegde broodjes of club sandwitch's erbij.
Vegan BLT broodjes. De "bacon" van tofu gemarineerd in olie, soyasaus, maple syrup, knoflookpoeder, uipoeder, paprikapoeder. (Recepten zat op pinterest) Op een broodje dus met tomaat, sla, mayo.
Surinaamse massala kip met aardappel en sperzieboon uit de slowcooker. Daarbij rijst en een gekookt ei.
Een bietensalade met zeewier (recept uit het vegan thema in de volkskrant, maar ik heb gewone yoghurt en mayonaise gebruikt) met een pistolet van de bakker, en voor de vleeseters kalkoen in kruidenroom en voor mij een linzenburger Morgen restjes, ik heb van elke dag de laatste dagen nog wat over. Dus naast de salade sluiten morgen sperzieboontjes in tomatensaus met zilvervliesrijst, en vega gehaktballetjes in een yoghurt-doperwtensaus aan.
Conchiglie met spinazie, paddenstoelen en lekker veel kaas. Met een salade op basis van rucola en veldsla.
Gister preischotel gegeten. Vandaag nog ff wat bedenken wat man en de kids gaan eten. Ik heb zelf nl middag dienst.
In reepjes gesneden gebraden kipfilet op een wrap met avocadosaus (yoghurt + avocado + knoflook), tomaat, rode en sla.