Favoriet van m’n oudste zoon. Die vraagt elke dag om bloemkool. “Want dat heb ik bij jullie nog noooooooooit gegeten, mama!” Right..
Mijn saaie lijst voor deze week di: vega kipstukjes wokken met spinazie en knoflook en ik denk pasta Wo: kip tandoori met rijst en boontjes Do: stamppot andijvie met een gehaktbal Vr: kip tandoori leftover Za: eten bestellen want we zijn volgende wk 8 jr getrouwd. Dus za bestellen we eten en huren we een filmpje. Ik ga zeuren om sushi wel zonder rauwe vis voor mij! Zo: restje uit de diepvries. Denk een restje pasta met kip, tomaten basilicumsaus, sjalotten en champignons
Man erwtensoep , kinderen restje tortellini met spinaziesaus. Ik snel een broodje moet mijn vader naar het Erasmus brengen voor een opname.
Zuurkool. En morgen dan de opgebakken versie. Dan hebben we dat voor de aankomende maanden weer gehad
Chinees varkenshaas met chili-karamel saus, kokosrijst met kaffir lime en roergebakken wortel met zwarte boontjes
Gisteren ern gebakken ei op een boterham. Poes had een narcose gehad en was stoned als een garnaal. Liep doelloos rond ( zwiepte zou je eerder zeggen) verstopte zich bij geluid. Dus dan maar even gemakkelijk en rust voor poes. Vandaag zelfgemaakte erwtensoep. Vanmorgen gemaakt