chili con carne, bonen hebben al een tijdje in de week gestaan, nu aan t voorkoken. Intussen griesmeelpudding gemaakt en gestort in die 90ml siliconen vormen die ik na mn dochter dr maaltijdjes een tweede leven heb gegeven. (beaba multiportions) Nu ff koffiepauze en straks aardappels voorkoken voor morgen dan moet ik weer werken, dus geen zin in moeilijk gedoe.
Ik heb de halve dag in de keuken gestaan voor kip ketjap, ajam pedis, sambal gehaktballetjes, chili paksoi, bami en Indische eieren. Het was echt heel lekker maar als ik zo heb gekookt, heb ik zelf niet zo’n trek meer Nu staat er een Pandan Cake in de oven.
Heerlijk maar ook herkenbaar... daarom maak ik het vaak een dag eerder, dan zijn ook de smaken er nog meer ingetrokken en dan heb ik er zelf wel trek in. Maar goed idee voor morgen (of weekend)
Ja dat doe ik eigenlijk ook altijd maar dan nog blijft de trek wat weg bij mij. Ik doe het ook met soepen en pastasauzen, maar sinds de slowcooker hoeft dat niet echt meer.
Ja hoor. Wij eten altijd deze. Recept van Sivlie’s Kitchen: http://silvieskitchen.nl/gado-gado-tempeh/