Gewoon in plakjes ik doe zelf altijd laagje zuurkool, laagje gehakt, laagje bananenplakjes, laagje puree enz, zo bouw ik de stamppot op.
Ze kookt toch meestal voor een groot gezin. Dus ben wel benieuwd hoe dat er dan uitziet op tafel eigenlijk. Juist omdat het wat restaurant achtig klinkt Jouw soep klinkt ook heerlijk trouwens! Wij eten wel eens geit, denk vergelijkbaar met schaap?
Als het goed is kan ik daar binnenkort over oordelen Dan is ons schaap nl op en komt er (tijdelijk) een geitje in de tuin... Maar volgens m'n man is het qua smaak wel vergelijkbaar. Kameel trouwens ook, dat heb ik dan wel weer gehad.
Ben de aardappelen aan het schillen en daarna de wortels schillen, wij eten dus lekker hutspot vandaag.. zo lang geleden dat we dat gegeten hebben denk wel 6 jaar ofzo kreeg er spontaan trek in en mijn man gelukkig ook
Ik heb woensdag een Crockpot cadeau gekregen van mijn man. Dus vandaag brood met pinda ketjap gehaktballen uit de slowcooker. En morgen goulash uit de slowcooker.
Eend , pastinaakpuree , portsaus en gewokte spinazie Zoon eet broodjes hotdog , dochter is op een feestje
Mijn vriend maakt weer macaroni en ik eet zuurkoolstamppot. En de kinderen mogen kiezen, denk dat het macaroni wordt voor ze.
Hier ook samen pizza gemaakt. Wat hebben de kinderen genoten... Doen wij veel te weinig samen iets koken of bakken
Ik had gisteren eigenlijk bewust extra veel gemaakt om kliekjes te kunnen invriezen. Maar ik heb nu echt geen zin om te koken en om boodschappen te doen. Dus die kiekjes eten we vandaag.