Ovenschotel met kip, banaan en perzik en frietjes Weekendtoetje: kaiserschmarrn met warme kersencompote en slagroom
Is er iemand die toevallig een fijne app heeft om bij te houden wat je eet? Ik moet vanuit kPNI therapeut veel meer eiwitten gaan eten en omdat ik vegetariër ben met af en toe vis wil ik dit even tijdje gaan checken zodat ik zeker weet dat ik eraan voldoe. Dus een app waar duidelijk het verschil tussen: eiwitten, koolhydraten etc gehaald kan worden.
Lifesum, Yazio of de Eetmeter van het Voedingscentrum? Ik heb de eerste twee en houden calorieën bij verdeeld over koolhydraten, eiwitten en vetten. (In de betaalde versie meer maar gratis is prima als je koolhydraten, eiwitten en vetten wilt bijhouden. Je kunt streepjescodes scannen van producten zodat je de juiste invoer doet)
Ik heb kip gemarineerd in knoflook, olijfolie, citroen en honing dat ga ik straks wokken met broccoli; bosui, knoflook en rode paprika. Eiernoedels erbij en klaar.
Vandaag heeft mijn man pita broodjes gemaakt en knoflooksaus. Met shoarma ( gekocht) en sla ook gekocht
Bbq kip van de grill, geroosterde bloemkoolsalade met druiven, kaasen hazelnoot, geroosterde krieltjes
https://www.google.nl/amp/s/www.hellofresh.nl/recipes/nl-stamppot-met-geroosterde-wortel-en-chorizo-be-stoemp-met-geroosterde-wortel-en-chorizo-61bb1d231fd6a6393964de82%3famp=true
Gisteren picanha van de barbecue met chimichurri, zelfgesneden frietjes, geroosterde groene asperges (met parmezaanse kaas en balsamico) en sla. Vandaag stroganoff met kipgehaktballetjes, rijst en tomaat/komkommersalade.