Inmiddels wat bedacht. Chinees. Hadden nog wat in de diepvries. Maak er bami bij en satesaus. Als tussendoortje rozijnenbollen. Net uit de oven dus zodra zoon thuis is gaan we testen.
Gehaktballetjes in charmilla, met zoete aardappel frietjes uit de oven en een salade. Voor onze zoon met wat broccoli erbij.
Avg vandaag, geroerbakte prei, hamlappen volgens het recept van oma; zo lekker gesuddert, en gekookte aardappelen.
Zoon heeft sinds donderdag heftige buikgriep en amper tot niks gegeten.. Hij riep heel enthousiast dat hij poffertjes wilde, ben benieuwd of hij überhaupt een hapje gaat nemen En ik voel me ook raar op de maag, dus heb kippensoep klaar staan
Bloemkool pizza met zelfgemaakte gehaktballetjes tomatensaus, mozzarella en uiteraard een berg Parmezaanse kaas.
Firecracker chicken met udon noedels (en voor mij wortelnoedels), puntpaprika en bosui en daarbij nog zoetzure paprika
Spaghetti. Heb nog een restje tomatensaus met gehaktballetjes en mozzarella. De rest eet spaghetti carbonara.