Tjaptjoi met kip en rijst. (Verspakket tjaptjoi van de AH, ben benieuwd of het lekker is, wel vol groenten)
Melanzane Nog nooit op dus ben benieuwd. Ik hoor nu al 3 stemmetjes met Gadverdamme wat is dat en IEUWL dat hoef ik niet
ik vertel uiteraard niet wat er in zit hè dan is alles vies L kijkt alleen maar naar der bord, geeft ‘m een zet en zegt Gadverdamme Maar die eet al een tijdje niks s avonds
Heerlijk die dankbare kinderen Hier op dit moment alleen nog een kind in mijn buik en die eet voor alsnog wat ik bepaal, maar...lichaam geeft aardig aan waar het zin in heeft (dus toch al invloed ).
Gebakken aardappeltjes, appelmoes, worteltjes, krokante kip stukjes. Aardappeltjes en appelmoes zijn aan het afkoelen, kip is gemarineerd
De mannen een broodje shoarma en sla erbij. Dochter en ik broodje vegashoarma met sla. Lekker simpel.
Wraps met Philadelphia, kip, sla, rucola, tomaatjes, komkommer, rode ui, en mais. morgen sperziebonen met ui/spekjes en rijst. Man en kids hebben liever aardappels dus die krijgen aardappels en een sate burger.
Wraps met nepkip, guacamole, kidney bonen, sla, komkommer, ingelegde ui en wat ik verder nog in de koelkast heb. Rond 16u kop pompoensoep voor de groente. Beetje sla en komkommer vind ik nooit genoeg groente op een dag.