Hier een restje van vanavond. Mijn vriend had weer lekker staan kokkerellen. Paprika's gevuld met vega gehakt, speltvlokken en linzen. Gegrilde aubergine erbij en een klein beetje pasta met tomatensaus en wat groente.
Gisteren aten wij bloemkool-gehakt-kerrie ovenschotel.. Vandaag eten vader, man en dochter erwtensoep en ik eet risotto..
Ik eet vandaag: Gevulde paprika’s met tonijn, macaroni en mozzarella uit de oven #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1196207 Ben heel benieuwd, het ziet er echt heerlijk uit
Zoon wil uit school graag een gebakken visje. Hier staat altijd een viskraam naast school op woensdag. Aangezien hij pas om 14.15 uit is, eten wij rond half 3 een visje en vanavond krijgt hij een restje bami van gister en maken wij een tosti waar mijn vriend een recept van heeft gevonden. Iets met rustiek brood, oude kaas en prei. Ik ben benieuwd.
Pasta met een saus van avocado’s met citroen. Gebakken ui met knoflook en gebakken tomaatjes. Hele mikmak bij elkaar en een zooi Parmezaanse kaas er op.
Sushi, voor het eerst sinds zwangerschap. Geen keten, al 100x geweest. Even gebeld: krijg een aparte kaart, alles wordt apart geserveerd. Heb er zo’n zin in, heb de kaart al bestudeerd
Gnocchi in rode pesto-roomsaus, met spinazie en pijnboompitjes Edit: ik vergeet helemaal dat we er ook kipbraadworstjes bij hebben.