Lekker quesadilla’s recept: maak pulled chicken met bbqsaus, verse guacamole, mix van paprika en mais en je raadt het vast nooit………….. geraspte kaas! Ik vouw er altijd ‘tosti’s’ van en doe ze in de tosti grill. Echt lekker!
Lekker! Alleen pulled chicken vind ik altijd zo.. veel.... werk..... Deze week ook maar weer eens kippensoep maken Ik heb ook nog twee roti vellen in de vriezer liggen. Iemand daar nog tips voor?
Nee joh; pan water met twee blokjes kippenbouillon en twee flietjes voor 10/15 minuten zachtjes koken. Uit elkaar trekken, in een kom en bbq saus erover.
Ja dat uit elkaar trekken vind ik altijd zo'n gedoe. Ik vind hete kip ook zo lekker. Maar dan ben ik echt 4 kipfilets aan het plukken en 4 uur verder. Ben nogal een pietje precies met kip, mag niks 'vies' meer aan zitten
Hahaha, dat ken ik. Ik pluk de kippendij ook altijd ‘schoon’ voordat ik het verwerk. Maar, met kipfilet heb ik dat minder en pulled chicken is lekker.
Ja met dijen heb ik het ook nog meer ja. Misschien moet ik twee kilo kip gaan plukken en dan soep, hete kip en pulled chicken maken
Even je mixer erop zetten. Schijnt heel goed en snel te werken. Ik heb het nog nooit gedaan, want ik vind het met twee vorken prima gaan. Maar kwam dat een keer tegen als hack.
Ja wij vriezen regelmatig zakjes geraspte kaas in! Sterker nog, ik roer ook gerust bevroren geraspte kaas door de risotto, niet moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Heb vreselijke hoofdpijn, dus het werd vandaag de airfryer aanslingeren en een pot bonen warm maken Kinderen waren er blij mee En voor dit weekend;
Ik heb een hele goeie mixer, die ik juist niet naar de klote wil helpen door het op gekookte kip te zetten Dus ik hoor graag eerst hoe het bij een ander gaat
Ik heb dat gedaan! Werkt prima Ik heb ook maar een mixertje van de action van 11,95 dus daar durfde ik het wel mee aan.. Edit: ik heb het met geslowcookte kip gedaan..
Haha heldin! Ik heb vandaag pulled chicken op het menu. Misschien dat ik het toch een keer ga proberen.
Wij eten piri piri pulled chicken op wraps met verse guacamole, piri piri mayonaise, rauwkost, gebakken paprika en ui en geraspte kaas
We hebben nog chili con carne van gister over. Even kijken of er nog wraps zijn dan vullen we die daarmee. Er zwerft nog een komkommer door de koelkast geloof ik, kan dat er nog bij en als er geen wraps zijn dan met rijst.